Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 lipca 2010

Czołem. ! :)















Gdyby nie dzisiejsza pogoda, dawno opalałabym się z przyjaciółmi na basenie :) I śmiałabym się , zwłaszcza że chłopcy odprawiają chrzest (czyt. podtapiają dziewczyny) Zastanawialiście sie, już połowa wakacji za nami. Za chwilę znów wrócą meczarnie w szkole. Nauka, nauka i nauka. Nie będzie chwili dla siebie, odpoczynku czy wyjścia z przyjaciółmi choćby na kamionkę. Nauczyciele znów tylko będą grozić zawaleniem roku, czy semestru. Ale została nam jeszcze chwila.. którą warto do końca wykorzystać, prawda? :)





Wczoraj świetnie spędziłam dzień, z świetnymi osobami *; Dawno się tak nie wyśmiałam. I nigdy nie biegałam na obcasach. ! hahaha. jestem bardzo zadowolona ze zdjęć:) napewno nie była to nasza ostatnia sesja. !
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz