Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 lipca 2011

Ciągle pada.. A gdzie to wakacyjne słońce, które rozpromieniłoby skórę człowieka! schowało się za chmurami.. Od rana czuć u mnie zapach ogórków, chrzanu i octu. Babcia już od świtu pracuje. Kochana babcia :) Co my byśmy bez niej zrobili? Kto by nas budził do szkoły, kto by nam przyrządzał śniadania do szkoły, kto by się o nas martwił, jak późno wracamy do domu. Kto by czuwał w oknie, z wałkiem w ręku, zły, że jeszcze nas nie ma w domu. Kto by nas krył przed rodzicami, za nasze małe grzeszki. Kto by nas uczył niemieckiego, i opiekował gdy ból rozsadzał głowę. Kto by na nas czekał z gorącym obiadem? Nikt.. Tylko Babcia. Kochana babcia. Dziękuję..
Ej, młody tęsknię za tobą ! Weź, odezwij się do swojej ' kochanej ' siostry ; >


9 komentarzy:

  1. hehe ;D kochana babcia ;) fajny ten " młody " ;] u mnie nowa notka.pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. widze braciszka masz :D ja zawsze chcialam miec brata :< uu chetnie bym wyszla jeszcze na slonce, a tu dupa, ciagle pada :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog,


    zapraszam do mnie,

    ogranizuje giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  4. as no wlasnie kiedy imprezaa? jakos teraz no nie? ;p czy nastepnym tyg? :p co do brata taka sama mam wizje jego 'zadan' :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo ja też brata mam, ale mój w maju będzie miał już 18 lat ;p

    za kilka lat z twojego będzie niezły przystojniak ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja babcia jest mało babciowa ; ) raczej taka dusza towarzystwa: to opera, teatr, brydż... cały czas gdzieś lata, ale za to druga to taka sama jak twoja! Milutka, cieplutka i komfitury pyszne robi!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie focisz

    A na moim blogu pojawiła się już notka w, której można typować swoje ulubione modelki do tytułu "month model of August".
    Zglaszać swoje faworytki można tutaj: http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model-your-type.html
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń