Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 sierpnia 2011

Nie wiem, czy to tylko ja rozczulam się nad widokiem małego człowieka zaczynającego swoje wielkie , dorosłe życie. Pierwszy krok, pierwsza sylaba , pierwsze - mama! To nie do wiary, ile widok takie stworzonka może przynieść szcześcia. Właśnie wczoraj urodził mi się kuzynek:) Ja pdoobno, jak byłam mała, nigdy nie płakałam. Na każdym zdjęciu mam rogala od ucha do ucha, lub coś jem ! haha:) Czasem fajnie wrócić do tych lat dzieciństwa, gdy żadne problemy nie istniały :)

Zostawiam was ze zdjeciami słodkiego Łukaszka;)



10 komentarzy:

  1. Haha ten "Anglik" był naprawdę zabawny :) faktycznie słodki ten Łukaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie,milo mi,ze sie ze mna zgadzasz:D
    ale słodziak!
    jeśli podoba Ci się ta stylizacja to bardzo prosiłabym o głos w tym konkursie: MademoisellePoisson-kolaż zdjęć
    http://apps.heureka.pl/galeria/blog93e43e386d49c5ddede9fa5bf485329b/browse
    Z góry dziękuje i przepraszam za spam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj.. tak czasem warto wrócić do takich wspomnień. :*
    a Łukaszek..jest słodziutki.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka jak słodki ten Łukaszek zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj dziekuje Ci bardzo!:* kochana jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje bardzo.<3 miło, usłyszeć takie coś ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam na każdym zdjęciu rogala lub pozuje jak jakaś modelinka ; ))

    p.s. ten Łukaszek to ma oczka!

    OdpowiedzUsuń