Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 sierpnia 2010

Nadzieja .


Siedzę kolejny dzień uziemiona w domu . Dla rodziców jestem robotem - pozmywaj , poodkurzaj, posprzątaj . Nie okazuję mi żadnych uczuć , gdy przyjdą są zmęczeni.. Jeszcze tylko zdąża się zapytać, ' co robiłaś ? ' Nie, z ciekawości, ale z przymusu . Nie obchodzi ich , nic co jest związane z moją osobą . Wiele rzeczy oczekują ode mnie.. a sami ? nie dają z siebie nic . Ile razy prosiłam ich, o różne rzeczy.. zapominają, lub nie mają czasu . A teraz ? teraz, jeszcze musiałam się z Tobą pokłócić.. i to o taką pierdołę .. Wiem, że nie jest ci lekko, ale mi też . uwierz . Żyję tylko chwilą, i czekam na kolejne , LEPSZE , jutro . Wiem, że wkrótce się pogodzimy, czy tego chcesz czy nie .

przepraszam, że powiedziałam , ci takie słowa. Ale ja , dla pasji zrobię wszystko . I chodź, dla moich rodziców, to powód do pogardy, nie przejmuję się tym . mam nadzieję, że wiele osiągnę . Naprawdę, fotografia to dla mnie wszystko . I chodź wypięłam się na Ciebie, to wiesz dla czego . Chciałam się poczuć wolna, chodź przez chwilę.. A trochę ryzyka, jeszcze mnie dopalało.
Czekam , na ładna pogodę, i wyruszamy w plener. To już pewne.

Żyję tylko chwilą, i czekam na LEPSZE jutro .
Nadzieja, matką głupich..

3 komentarze:

  1. o jeezu . przeczytałam całego tego blooga . XD i normalnie jejuu , jaka Ty jesteś mądra ; o . aa , nie wierzę . pewnie wujek google pomógł ; > . no mniejsza . XD eeej , wgl to wiem , że ten post był dawno , ale .. yy .. musisz sobie poradzić z rodzicami . bo trooche wiem jak to jest =.= . fakt , że moja mama mnie wysłucha i wgl . ale Ty za to masz wiele przyjaciół , których ja mogę CI tylko zazdrościć , przez swoja głupotę ; > . < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. a za parę lat będą żałować że tacy byli :]

    OdpowiedzUsuń
  3. pytanie czy najpierw poradzić sobie ze stosunkami z rodzicami czy opinią o sobie?
    czy zmieniać otoczenie czy zmienić zdanie o sobie? dostrzec zalety i nie dać się tłumić przez nieprzychylne otoczenie

    OdpowiedzUsuń