Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 września 2010


Czasem jest tak , że nie mam na nic sił .
Zawsze jestem ta najgorsza , najgłupsza .
Oglądałam dzisiaj mój stary pamiętnik , nadgryziony kęsem czasu.
I wszystkie smutki , boleści wróciły.
Często , uśmiecham się , ale ukrywam to co czuję .
Czuję się,tak jakbym nie była potrzebna moim rodzicom .
Zawsze liczy się tylko mój młodszy brat - pupilek .
A ja nie chcę czuć się gorsza .
Może , gdybym nie była sama.. łatwiej by mi było ;)


' Ból można rozpraszać i uśmierzać przez łzy '

2 komentarze:

  1. prowadziłaś pamiętnik? Oo
    fajna rzecz, ale trzeba mieć cierpliwość i być wytrwałym

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno łatwiej :)
    uważam, że nie powinnaś myśleć w ten sposób, a jeśli nie możesz zaufać rodzicom, zwróć się do najbliższych przychylnych osób, takie, które Cię poprą w Twoim hobby :)

    OdpowiedzUsuń