Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 lipca 2011

Chyba nareszcie, wszystko mi się ułożyło. Wiele łez, ale w końcu jest dobrze. Teraz wróć do Polski.. proszę..

I nie zdajesz sobie sprawy , ile razy Twoje imię przechodzi mi przez myśl . Jeszcze 9 dni, 9 cholernie długich dni.. Wiesz, myślałam, że dam bez Ciebie radę.. ale to niemożliwe. 
Zimno,  ciemno.. i nie ma to jak kąpać się podczas burzy :) Całą noc , nie przespałam, myśląc o Tobie. 


Monika, zaraziła mnie tą piosenką, i aż wstyd się przyznać, ale wpadła mi w ucho ; P



9 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, a piosenka ujdzie ;P

    U mnie nowa notka o Mirandzie Kerr, która została modelką miesiąca na moim blogu ;)
    Pisałam i zbierałam materiały na tą notkę długo więc mam nadzieję, że docenisz moją pracę i skomentujesz:)
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/miranda-kerr.html
    Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz rade trzymaj sie :)
    Piosnka spoczko :)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jej nie lubie ;p mam nadzieje ze wszystko sie ulozy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. twój blog nominowałam do One Lovely Blog Award, więcej info u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog <33 Oby tak dalej ! ; **
    Świetne zdjęcia !:-).
    Zapraszam do mnie www.sandra-lip.blogspot.com
    Dodajemy ? ; **

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że notka się podobała <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog nominowałam do One Lovely Blog Award :)
    Więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze , że się wszytko jak na razie wyjaśniło :)
    nowa notka zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń