Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 lipca 2011

One Lovely Blog Award.

Na wstępie, chciałabym bardzo podziękować za 3 nominacje : drica-reilsown, kindze i aniuch. 
To dla mnie duże zaskoczenie, jak i wyróżnienie! Prowadzę bloga niedługo , i już otrzymałam wyróżnienie. Dziękuję bardzo ;-* I dziękuję wszystkim, którzy zaglądają tutaj, komentują mojego bloga i zdjęcia.


Siedem rzeczy o mnie
- lubię jeść mega wypasione kanapki.
- interesuję się fotografią. 
- lubię tańczyć salsę.
- lubię kolor kolorowy. 
- nie lubię szpinaku.
- umiem słuchac ludzi i dawać im rady. 
- przyszłość wiąże z zawodem fotografa lub fotoreportera. 

Na One Lovely Blog Award : 
-Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę;  Skopiuj i wklej logo na swoim blogu - Napisz o sobie 7 rzeczy
-Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

Do One Lovely Blog Award nominuje :  


  

10 komentarzy:

  1. dziękuje bardzo, ale już dostałam nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nalezało ci sie, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały blog :* zapraszam do siebie ;)
    http://magic-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. + obserwuję (; liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku ! bardzo dziękuję , nie spodziewałam się ;* dziękuję <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia o co w tym chodzi, szczerze mówiąc.. mimo to jest mi bardzo miło, dziękuję. ( ;

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAAA dziękuje za nominacje :) Strasznie sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za nominacje :) Jestem bardzo zadowolona :)

    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń