Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 sierpnia 2011

good morning..

Lubię , gdy zanim jeszcze na dobre się przebudzę słyszę skrzęt mojej mamy w kuchni, robiącej kawę. Lubię, gdy zapach kawy ściąga mnie z łóżka. Lubię słyszeć chrapanie mojego Taty w domu, gdy zmęczony wraca z pracy. Jestem w domu. Doczłapałam przed chwilą do lodówki. A teraz pochłaniam moje 'skromne' śniadanie. Lecę na dwór - chcę znów poczuć się jak dziecko. Niewinna , mała dziewczynka z bujną blond czupryną wychodząca na dwór na boso z samego rana i śpiewajaca - ' Wlazł kotek'..




13 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia :)dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka.! i niesamowite zdjęcia.; )

    OdpowiedzUsuń
  3. opis o dzieciństwie niczym z bajki :)
    cudny blog, zapraszam :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie notka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem ze mnie nie bylo :( neta nie mialam :/ jakos powoli leci :( a u cb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia , a notka skłoniła mnie do przemyśleń o tym co ja lubie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ty tylko po 18 latasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ty tylko po 18 latasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ;) bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, ależ piękne zdjęcie to pierwsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. mówią, że dzieckiem się jest tylko raz, ale ja jakoś nie mogę się z tym pogodzić ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. hej swietny blog zapraszam także do siebie http://maaania.blogspot.com/ Pozdrwiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń