Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 sierpnia 2011

pośpiech, hałas, napastowanie..

Ja nie wiem, co jest ze mną nie tak.. Prześladuje mnie dziewczyna. Uważa mnie, za jakąś gwiazdę? Kogoś kogo można naśladować, a ja przecież nie wyróżniam się niczym, od normalnych dziewczyn. Nie mogę wyjść spokojnie z domu z psem, ponieważ ona kwitnie przed moim domem.. Czy ona naprawdę nie da mi spokoju? mam tego cholernie dość -.- pogoda nam się zepsuła, jest ciemno, i gorąco. Lubię chodzić w strugach deszczu, i przychodzić do domu cała mokra, ociekająca wodą. Lubię jak jest cisza, spokój i wytchnienie..  Zatracam się w rytmie dubstepa, pochłaniam czekoladę, i wrzucam mój nowy kolor :)





9 komentarzy:

  1. you look gorgeous dear :D
    X
    http://monicakosasih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś psychopatka ;/
    że jej się tak chcę ?
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor piękny ;]

    jej, masz prześladowce? nie miła sprawa ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcie . ;)

    Zapraszam do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. http://berrgersara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bez problemu przy najbliższym razie możesz do niej podejść i powiedzieć, że nie zyczysz sobie śledzenia i tego typu zachowania i przypomnieć, że napastowanie tego właśnie rodzaju jest karalne i z takimi rzeczami dzwoni się na policje. i jeśli nie odpuści, to zadzwonisz. powinna odejść. a jeśli nie, to naprawde zadzwoń i zgłoś te sytuację - takie psychofanki piernik wie co mogą potem wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor :))
    Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog i świetny kawałek!

    zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i zachęcam do obserwowania <3

    OdpowiedzUsuń