Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 sierpnia 2011

Jestem tak zmęczona, że padam na twarz. Zaraz kąpiel, książka i łóżko. Ostatnio zastanawiałam się nad rzeczami nierealnymi.. a które faktycznie istnieją. Nigdy nie byłam świadkiem takiego zdarzenia, nigdy tak się nie bałam. Nigdy nie wierzyłam w siły pozaziemskie. Bo i też nigdy ich nie widziałam, i nie ma na to żadnych dowodow. Obojętnie komu powiedziałabym moją historię na ulicy, wyśmiałby mnie i skierował do najbliższego psychiatryka. I musze żyć z tym, z tym widokiem który śni mi się w koszmarach. Wierzę w Boga, i nie wiem czy nie wpadam w paranoję..

Zdjęcia z ostatniej sesji z Andżeliką :)




4 komentarze:

  1. Ładnie tutaj u Ciebie :)
    Pozdrawia Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie jest tak źle ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie czytam 'Pamiętnik' Nicholasa Sparks'a

    OdpowiedzUsuń
  4. książka i łózko- popieram ! całym sercem !

    wspaniałe zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń