Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 sierpnia 2011

Pogoda za oknem wydaje się być piękna. Może wezmę dzisiaj strój i pójdę ze znajomymi na kamionkę? lub bedę siedzieć w domu i sprzątać.. Przeraża mnie myśl o dzieciach, które w wieku 7 lat przeklinają bardziej niż szewc. Biedne dzieci kradnące jedzenie, piórniki w szkołach, dzieci śpiące na wycieraczce.. Jacy muszą być ich rodzice? Jeśli już człowiek decyduję się na dziecko, to niech wychowa je na porządnego człowieka. Lub 14-latka w autobusie z dzieckiem.. Koszmary mnie już tak nie męczą.. Może dzisiaj wieczorkiem, jak znajdę chęci zabiorę się za mój stary , holenderski rower, który idealnie będzie się nadawać do zdjęć retro..



13 komentarzy:

  1. hmm zdjęcia retro fajne ! ;)
    mnie tez na samą myśl to wszystko przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też to przeraża...
    fajne zdjęcia :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia genialneee *_________*

    a co do dzieci... no to cóż- patologia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bym słyszała samą siebie .;))
    Nie dawno nawet te słowa uwieczniłam jednej z moich notek .;))

    OdpowiedzUsuń
  5. mega zdjecia !
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. w 100 % się z Tobą zgadzam bo wiem coś na ten temat ..

    OdpowiedzUsuń
  7. bycie rudą jest fajne :D ja byłam ponad rok w wszelakich odcieniach i polecam, tylko trzeba strasznie dbać o kolor. teraz zauważyłam, ze w mieście pojawiło się dużo za dużo rudaśnych dziewczyn i na wakacje zmieniłam kolor na niby wiśnie, ale ja go widzę inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem , wiem .. -,-
    zapraszam na nową notkę. ;))

    OdpowiedzUsuń